Pijamanın kumaşı çok güzel yumuşacık çok sevdim. Yorumlara bakarak xl beden aldım. İyi ki de öyle yapmışım çünkü üstü tam oldu. Ama alt pijaması inanılmaz büyük. Alt üst beden farkı var. Kumaşını sevdiğim için iade etmicem. Ama mağazadan başka pijamalar da bakıcam 😍