Ürün Yorumları

Ésim çok beğendi,tavsiye ediyorum
G****** *******
28.06.2026 | 20:38
Yorum
5/5
Modeli kumaşı çok güzel
D****** *******
28.06.2026 | 17:39
Yorum
5/5
Aşırı yumuşak ipekli bi kumaş çok rahat tavsiye ediyorum 3 rengini aldım harikadır.164 cm 75 kilo içim L aldım gayet güzel duruyor
P****** *******
28.06.2026 | 17:39
Yorum
5/5
yıkandı çekme solma yapmadı güzel fiyatına gore
P****** *******
28.06.2026 | 17:39
Yorum
5/5
çok begendim. kumaşı ifil ifil. 72 kg boy 170 xl aldım dökümlü güzel oldu.başka renklerinide almayı düşünüyorum
D****** *******
28.06.2026 | 14:38
Yorum
5/5
çok güzel kalıbı da ıyı kendı bedeninizi alabılırsınız
H****** *******
28.06.2026 | 14:38
Yorum
5/5
bu markanın pijamaları yumuşacık çok iyi hissettiriyor
P****** *******
28.06.2026 | 14:38
Yorum
5/5
çok güzel tesekkrler
N****** *******
28.06.2026 | 14:38
Yorum
5/5
altı biraz ince olduğu için 4 yıldız verdim genel anlamda güzel beğendim kalıbı tam
Ç****** *******
28.06.2026 | 14:38
Yorum
4/5
bı beden büyük alinabilir çok zayıf değilseniz
D****** *******
28.06.2026 | 14:38
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.