Ürün Yorumları

çok begendim. kumaşı ifil ifil. 72 kg boy 170 xl aldım dökümlü güzel oldu.başka renklerinide almayı düşünüyorum
D****** *******
28.06.2026 | 14:38
Yorum
5/5
çok güzel kalıbı da ıyı kendı bedeninizi alabılırsınız
H****** *******
28.06.2026 | 14:38
Yorum
5/5
bu markanın pijamaları yumuşacık çok iyi hissettiriyor
P****** *******
28.06.2026 | 14:38
Yorum
5/5
çok güzel tesekkrler
N****** *******
28.06.2026 | 14:38
Yorum
5/5
altı biraz ince olduğu için 4 yıldız verdim genel anlamda güzel beğendim kalıbı tam
Ç****** *******
28.06.2026 | 14:38
Yorum
4/5
bı beden büyük alinabilir çok zayıf değilseniz
D****** *******
28.06.2026 | 14:38
Yorum
5/5
bı beden büyük alinabilir çok zayıf değilseniz
Y****** *******
28.06.2026 | 14:38
Yorum
5/5
Harika bir kumaşı var tam beden alabilirsiniz
R****** *******
28.06.2026 | 11:39
Yorum
5/5
Çok iyi kumaşı harika
L****** *******
28.06.2026 | 11:39
Yorum
5/5
çok güzel.kargo çok hızlı
Ü****** *******
28.06.2026 | 11:39
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.