ürüne lafım yok fakat satıcıda problem var yanlışlıkla M sipariş etmiştim değiştirmelerini rica ettiğimde siparişe göre beden ayarlanıyor deyip iptal etmek zorunda kaldım tekrar sipariş verdim S beden bu seferde M beden göndermişler değişim istediğimde iptal edin yeniden sipariş verin diyorlar eğer ürünün fiyatı değişmişse olan size oluıyor zaten kargo geç geldi birdaha uğraşmak istemedim iade etmedim