Ürün Yorumları

Yumuşacık kalın tam kışlık takım
O****** *******
17.07.2024 | 23:54
Yorum
5/5
Beğendik, güzel bir ürün
P****** *******
17.07.2024 | 23:54
Yorum
4/5
Bu kış boyu giydim çok güzel
Ç****** *******
17.07.2024 | 23:54
Yorum
5/5
Bire bir aynı geldi teşekkürler
G****** *******
17.07.2024 | 23:54
Yorum
5/5
Henüz yıkamadım ama pofusukluğu şu aşamada güzel. Mutlaka büyük beden söylenmeli.
D****** *******
17.07.2024 | 23:54
Yorum
4/5
Çok yumoş bir ürün
N****** *******
17.07.2024 | 23:54
Yorum
4/5
Yumuşacık eşim çok beğendi
J****** *******
17.07.2024 | 23:53
Yorum
5/5
çok güzel bir ürün tavsiye ederim
Ç****** *******
17.07.2024 | 23:53
Yorum
5/5
73 kg XL Aldım yorumlara bakarak tam istediğim gibi oldu yumuşacık cepleri yok. Harika bir peluş tavsiyemdir alın. Kış gelmeden ücretleri artmadan.
G****** *******
17.07.2024 | 23:53
Yorum
5/5
Yumuşacıkk çok iyi
Ü****** *******
17.07.2024 | 23:53
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.