giyince kendimi peluş oyuncak gibi hissettim, yumuşacık ve sıcacık. rengi görsele göre farklı ama hoş bir renk, kavun içi rengi gibi. M beden aldım pijama biraz sıktı, yıkayınca daha da çeker mi diye tereddüt ettim yıkadım ama çekmedi ????⭐ 5 yıldızlı bir ürün