Bu firmadan bir çok kez sipariş yaptım ve bu pijama da inanılmaz güzel. Normal bedenim M ama ben salaş sevdiğim için pijamayı L aldım ve iyi ki de öyle yapmışım kalıpları dar.
kullanınca ve yıkayınca tekrar yorum yapıcam demiştim siyah papatya desenli.olan pijamadan aldım 44.90 tl ye çok beğenerek, ne ter çeken bi kumaşı var ne de 30 ° de yıkadığım halde küçücük kaldı evet gerçek bi yorum bu dikkate alın parayı çöpe atmayın kimse sokaktan süpürmüyo parayı,şuan o pijama 64.90 tl pess hatta memnun kalsaydım bi takım daha alacaktım beğenmedim 72 kg yim 1 60 boy XL beden tam beden almıştım maalesef hüsran hayır beğenmedim......