Ürün Yorumları

Boy 167 kilom 57 L beden aldım ben pijamayı bol seviyorum rahat rahat; yorum düzenlemesi yapıyorum ve yıkandıktan sonra kumaş böyle pamuk pamuk nokta nokta dökülüyor bilginiz olsun kumaşı çok kaliteli değil
Z****** *******
17.07.2024 | 23:39
Yorum
5/5
harika çok begendim
Ü****** *******
17.07.2024 | 23:39
Yorum
5/5
Dokusu efsane üzerinde yok gibi
K****** *******
17.07.2024 | 23:39
Yorum
5/5
Evet pijama dediğin yumuşak olur gerçektende yumuşacık beğendim, fiyatı da yumuşacık olsa güzel olur
U****** *******
17.07.2024 | 23:39
Yorum
5/5
gayet güzel sadece şort biraz kısa geldi bana göre
N****** *******
17.07.2024 | 23:38
Yorum
3/5
İNDİRİMDEYKEN ALDIM ÇOK BEĞENDİM ÇOK CİCİ KENDİ BEDENİMİ TERCİH ETTİM TAM OLDU RAHAT BİR KUMAŞI VAR
K****** *******
17.07.2024 | 23:38
Yorum
5/5
yeğenime hediye aldım çok beğendi
R****** *******
17.07.2024 | 23:38
Yorum
5/5
kumaşı yumuşacık guzel
F****** *******
17.07.2024 | 23:38
Yorum
5/5
ürünün rengi 30 derecede solmaya basladi yumuşak ama birazda plastik yapısı var acikcasi
D****** *******
17.07.2024 | 23:38
Yorum
4/5
kumaşı kalitesi çok güzel. bi tık pahalı geldi bana. m beden giymeme rağmen alt kısmı biraz dar geldi iade yaptım.
N****** *******
17.07.2024 | 23:38
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.