Ürün Yorumları

begendim asla terletmiyor çekme falan da olmadı üst biraz kısa oldu ve şort biraz uzun olabilirdi ama yaz aylarinda oldukça rahat bir ürün pembesini de aldım ama papatyalı daha güzel
Ç****** *******
17.07.2024 | 23:20
Yorum
5/5
Kalitesi sert değil gayet yumuşak penye gibi bilginiz olsun
G****** *******
17.07.2024 | 23:20
Yorum
5/5
Ürün çekti girmiyorum aşırı küçüldü
R****** *******
17.07.2024 | 23:20
Yorum
4/5
kız kardeşime aldım. ben de beğendim çok hoş
U****** *******
17.07.2024 | 23:20
Yorum
5/5
bir beden küçük alınabilir.
J****** *******
17.07.2024 | 23:20
Yorum
4/5
dokusu güzel rahat ama 50 kilo s aldım çok bol durdu kumaşı da ince
İ****** *******
17.07.2024 | 23:20
Yorum
3/5
Beğendim idare eder işte
Ç****** *******
17.07.2024 | 23:19
Yorum
5/5
Çok tatlış çok güzel
İ****** *******
17.07.2024 | 23:19
Yorum
5/5
çok güzel gönül rahatlığıyla alabilirsiniz
Y****** *******
17.07.2024 | 23:19
Yorum
5/5
Yazın vazgecilmezi oldu benim için, oldukça rahat
Ö****** *******
17.07.2024 | 23:19
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.