Aşırı güzel bir kumaşı var çok kaliteli bence sadece etiketsiz gelmesi Bi tık üzdü ama kargosu ve pijama takımına diyecek yok çok güzel paketlenmesi de çok güzeldi ben çok beğendim ????fiyatları biraz daha uygun olsa daha çok alabilirdim çeşit çeşit ????