Ürün Yorumları

kumaşı çok güzel
B****** *******
16.07.2024 | 23:50
Yorum
5/5
çok tatlı çok rahat bı kalıbı var ama yeri biraz yakan cinsten terletiyor
P****** *******
16.07.2024 | 23:50
Yorum
5/5
bayıldı çok küzel 3 tane aldım
B****** *******
16.07.2024 | 23:50
Yorum
5/5
kumaşı dokusu çok güzel ütü istemiyor kalitesi çok iyi
H****** *******
16.07.2024 | 23:50
Yorum
5/5
çok güzel kumaşı rahat ve çok hızlı kargo edildi
S****** *******
16.07.2024 | 23:50
Yorum
5/5
güzel ama göründüğü gibi değil üstü özellikle güzel değil
E****** *******
16.07.2024 | 23:50
Yorum
3/5
Ürün kumaşı gerçekten o kadar güzel ki efil efil ve çok kaliteli
V****** *******
16.07.2024 | 23:49
Yorum
5/5
Ürün dar kalıp daha önce xl aldım dar gelince iade edip 2xl aldım o yüzden bir büyük beden almalısınız
Z****** *******
16.07.2024 | 23:49
Yorum
5/5
çok güzel,rengide hiç solmuyor
B****** *******
16.07.2024 | 23:49
Yorum
5/5
evet yeri çok güzel rahat fakat alt pişama yıkandıkça sünme oluyor 30 derecede yıkıyorum bu arada ama kumaşın yerinde ötürü sünme yaptığını düşünüyorum rahatlık konusunda çok iyi
P****** *******
16.07.2024 | 23:49
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.