Ürün Yorumları

Görselle tamamen aynı, çok güzel bir pijama. 69 kiloyum ve 37 haftalık hamileyim, L beden biraz yapıştı ancak doğumdan sonra tam olacağını düşünüyorum. Güncelleme: sıcak havalarda çok terletiyor.
J****** *******
16.07.2024 | 23:39
Yorum
5/5
ürün güzel
J****** *******
16.07.2024 | 23:39
Yorum
5/5
ürün güzeldi
K****** *******
16.07.2024 | 23:39
Yorum
5/5
kumaşı oldukça kaliteli
T****** *******
16.07.2024 | 23:39
Yorum
5/5
bu fiyata harika bir ürün
L****** *******
16.07.2024 | 23:39
Yorum
5/5
güzel kaliteli
I****** *******
16.07.2024 | 23:39
Yorum
5/5
guzel ama ön kısımda potluk var ve neden pacalari kisa 1.65 boyundayim pacalar kisa azicik uzun yapsaniz
J****** *******
16.07.2024 | 23:39
Yorum
5/5
kumaşı yumuşacık bayılıyorum bu markaya
G****** *******
16.07.2024 | 23:39
Yorum
5/5
çok havalı duruyor. ben bir beden büyük alıyorum hep
Ş****** *******
16.07.2024 | 23:39
Yorum
5/5
64 kiloya m beden küçük oldu,ama sık bi pijama takımı
P****** *******
16.07.2024 | 23:39
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.