Ürün Yorumları

güzeldi sevdimm
Ü****** *******
16.07.2024 | 23:13
Yorum
5/5
baayılldımm
E****** *******
16.07.2024 | 23:13
Yorum
5/5
Çok güzel penyesi yumuşacık yağ gibi lakin ilk yıkamada 1-2 beden küçüldü. takdir edersiniz ki renklileri 30 derecenin üzerinde yıkamak zaten mümkün değil.
O****** *******
16.07.2024 | 23:13
Yorum
5/5
Çok beğendim hafif yumuşak
I****** *******
16.07.2024 | 23:13
Yorum
5/5
Cok kaliteli ve serin
Z****** *******
16.07.2024 | 23:13
Yorum
5/5
Ürün çok güzel geldi begendm
B****** *******
16.07.2024 | 23:13
Yorum
5/5
Güzel ama naylonlu
Ö****** *******
16.07.2024 | 23:12
Yorum
3/5
Çok güzel çok rahat yine almayı düşünüyorum
İ****** *******
16.07.2024 | 23:12
Yorum
5/5
Şortu xl gibi ama üst bedeni daha küçük ona göre alın
G****** *******
16.07.2024 | 23:12
Yorum
5/5
Yanlış ürün gönderilmiş fotoğraftaki gibi altlı üstlü pijama şeklinde istemiştim Şortlu gelmiş
V****** *******
16.07.2024 | 23:12
Yorum
3/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.