Ürün Yorumları

Çok güzel ama bedeni büyük ben L giyiyorum ama M bedeni bana uygundur.
T****** *******
16.07.2024 | 22:56
Yorum
4/5
Çok güzel beğendim
I****** *******
16.07.2024 | 22:56
Yorum
4/5
yumuşacık göründüğü gibi çok tatlı bir pijama. yıkadıktan sonra alt ust tonunun farklı olduğunu fark ettim ama cokta önemli değil
B****** *******
16.07.2024 | 22:56
Yorum
5/5
gördüğü gibi geldi ama karğo çok geç verildi yani baya sıktı karğoya verildi
İ****** *******
16.07.2024 | 22:56
Yorum
3/5
çok rahat ve kaliteli buluyorum. sizden aldığım 4. pijama yine çok memnun kaldım teşekkürler.
T****** *******
16.07.2024 | 22:56
Yorum
5/5
Neden bu kadar abartıldı bu anlamadım. Viskon bambu yazıyor naylonumsu ve terletiyor. Aşırı da kaliteli değil. Dogru yorum benden arkadaşlar inanın…..
I****** *******
16.07.2024 | 22:56
Yorum
5/5
urun resimdeki gibi geldi çok kaliteli ve rahat kesinlikle tavsiye ederim
L****** *******
16.07.2024 | 22:56
Yorum
5/5
Tek kelimeyle HARİKAAA
P****** *******
16.07.2024 | 22:56
Yorum
5/5
Kumaşı dokusu çok güzel
I****** *******
16.07.2024 | 22:56
Yorum
5/5
İç gösteriyor
L****** *******
16.07.2024 | 22:56
Yorum
3/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.