Ürün Yorumları

Tişörtün ucu fotoğrafta göründüğü gibi düz değildi oval idi ve uzundu o yüzden beğenemedim içime sinmedi. Tişörtün bedeni üzerime göre, alt pijaması dar. Yani bu markanın kendi bedeniniz olan tişörtleri tam oluyor ama alt pijaması dar kalıp.
U****** *******
08.05.2026 | 19:46
Yorum
3/5
Ürün kumaşı duruşu çok güzel ama 2xl istemiştim gönderilen xl
O****** *******
08.05.2026 | 19:46
Yorum
4/5
Bu markanın farklı renki 5 takımını aldım eşime. Ama hepsininde çok ince penyesi. Bu kadar ince olmasını beklemiyordum. Bu penyeye bu kadar para etmeyeceği kanısındayım.
K****** *******
08.05.2026 | 19:46
Yorum
3/5
Kumaşın rengi, dokusu güzel. Normalde bedenin M. Bu markanın M bedeninde üst tişört üzerime göre alt pijaması dar oluyor. L bedenin aldım bu defa üst tişörtü bol alt pijaması tam oldu. Alt pijaması dar yapıyor. Geçen sene aldığım şortlarımda da aynı durum var. Kalıp sorunu var. M beden tişörtü L beden alt pijaması tam olacak. Ona göre kalıplarını düzenlerseniz daha iyi olmaz mı? Daha önce bu konuda yorum görmedim şaşkınım
B****** *******
08.05.2026 | 19:46
Yorum
4/5
Ürün yumuşak ve güzel ama alt pijamada bir defo var iplik kaçması gibi bir şey var
Ç****** *******
08.05.2026 | 19:45
Yorum
4/5
kumaşı çok yumuşak yazın serin tutar çok beğendim
E****** *******
08.05.2026 | 19:45
Yorum
5/5
tek kelimeyle muhteşem
Ş****** *******
08.05.2026 | 16:50
Yorum
5/5
2xl aldım ama üstü 2xl gibi değil dar ama çok güzel ve kaliteli
J****** *******
08.05.2026 | 16:50
Yorum
5/5
nişanlıma damat bohçası için aldım 183 100 xxl aldım ama xl de olabilirmiş kalıbı büyük geldi ama iade etmicem kumaşı durusu cok güzel beğendim
O****** *******
08.05.2026 | 16:49
Yorum
5/5
çok beğendim tiril tiril tam yazlık benim gibi m l beden arasi giyiyorsaniz l beden alın tam istediğim gibi oldu
E****** *******
08.05.2026 | 16:49
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.