Tişörtün ucu fotoğrafta göründüğü gibi düz değildi oval idi ve uzundu o yüzden beğenemedim içime sinmedi. Tişörtün bedeni üzerime göre, alt pijaması dar. Yani bu markanın kendi bedeniniz olan tişörtleri tam oluyor ama alt pijaması dar kalıp.
Bu markanın farklı renki 5 takımını aldım eşime. Ama hepsininde çok ince penyesi. Bu kadar ince olmasını beklemiyordum. Bu penyeye bu kadar para etmeyeceği kanısındayım.
Kumaşın rengi, dokusu güzel. Normalde bedenin M. Bu markanın M bedeninde üst tişört üzerime göre alt pijaması dar oluyor. L bedenin aldım bu defa üst tişörtü bol alt pijaması tam oldu. Alt pijaması dar yapıyor. Geçen sene aldığım şortlarımda da aynı durum var. Kalıp sorunu var. M beden tişörtü L beden alt pijaması tam olacak. Ona göre kalıplarını düzenlerseniz daha iyi olmaz mı? Daha önce bu konuda yorum görmedim şaşkınım