Ürün Yorumları

kumaşı çok güzel,bir sürü pijama aldım bu mağazadan,hepsi birbirlerinden güzel,buna da bayıldım,dün yıkadım kuruttum gram çekmedi,renk gitmedi,zevkle giyeceğim.10 yıldız olsa onuda verirdim.Tam beden(ben 79kg 170cm boydayim L beden aldım)
Ç****** *******
30.04.2026 | 13:29
Yorum
5/5
anneme hediye olarak aldım beğendi
A****** *******
30.04.2026 | 13:28
Yorum
5/5
kardeşime hediye olarak aldım beğendi
E****** *******
30.04.2026 | 13:28
Yorum
5/5
süperrr Çok Beğendim Herzamanki Gibi Pijama Evime Çokkkk Teşekkür Ederim 🌹🌹🌹
U****** *******
30.04.2026 | 13:28
Yorum
5/5
gerçekten 5 yıldızlı hak ediyor çok yumuşacık bir kumaşı var tam bedeninizi alabilirsiniz
V****** *******
30.04.2026 | 13:28
Yorum
5/5
Tam bedeninizi alabilirsiniz inanılmaz güzel ve kaliteli ürün teşekkür ediyorum
V****** *******
30.04.2026 | 10:28
Yorum
5/5
Ürün elime lekeli geldi onunda dışında kumaşı vs herseyi gayet iyi
K****** *******
30.04.2026 | 10:28
Yorum
3/5
Çok rahat ve kaliteli
A****** *******
30.04.2026 | 10:27
Yorum
5/5
Severek kullanıyordum fakat koltuguma renk attı o yüzden kullanamıyorum
A****** *******
30.04.2026 | 10:27
Yorum
5/5
yumuşak ama terleten bir kumaş, naylonumsu
Ö****** *******
30.04.2026 | 10:27
Yorum
3/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.