Ürün Yorumları

rahat bi takım çok tşklr
Z****** *******
02.06.2026 | 20:04
Yorum
5/5
Kış için kalınlığı güzel ama bir beden büyük alınmalı
I****** *******
02.06.2026 | 20:04
Yorum
3/5
Ürünü bu gün teslim aldım gayet güzel eşim beğendi L beden aldık keşke XL alsaydım daha rahat olurdu ama önemli değil bir dahaki şiparişte
Z****** *******
02.06.2026 | 20:04
Yorum
5/5
Hanuz giyip denemedim denedikten sonda yorum güncellemesi yapacağım rengi kumaşın kalitesi çok hoş zaten daha önce de pijamalarımı bu sayfadan alıyordum beğendiğim bir satıcı tesekurler
G****** *******
02.06.2026 | 17:03
Yorum
5/5
Hanuz giyip denemedim denedikten sonra yorum güncellemesi yapacağım rengi kumaşın kalitesi çok hoş zaten daha önce de pijamalarımı bu sayfadan alıyordum beğendiğim bir satıcı tesekurler
Ç****** *******
02.06.2026 | 17:03
Yorum
5/5
kaliteli bir ürün...
N****** *******
02.06.2026 | 17:03
Yorum
5/5
Dokusu ve duruşu çok güzel
S****** *******
02.06.2026 | 17:03
Yorum
5/5
iyiki almışım çok güzel
R****** *******
02.06.2026 | 17:03
Yorum
5/5
kaliteli bir ürün
L****** *******
02.06.2026 | 17:03
Yorum
5/5
Ürün çok güzel bir beden büyük alınabilir
T****** *******
02.06.2026 | 17:03
Yorum
4/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.