%100 pamuk diyerek aldım ama tamamen kaliteli ve hafif bir kumaş değil ve yine de kötü değil. Kesinlikle ve kesinlikle en az 1 beden büyük alın ben hata yaptım hepsi yıkamadan sonda çekti.
158 boy 68 kiloyum L beden tam oturdu eğer ni tık salaş rahat olsun derseniz bi beden büyük alabilirsini onun dışında Pijama evi kalitesi derim başka bişey demem bu kadar rahatlık bu kadr güzl bi kumaş emeğinize sağlık yıllardır kullanıyorum (çok sık yıkarım:)) ne rengi soldu ne kumaşta bi esneme bi kayma oldu ilk günkü gibi duruyor inşallh buda öyle olur
Bugüne kadar neden bu markayı denememişim dedirtti bana efsane bir kumaşı var tiril tiril üstünde yok gibi kalıbı dar onu göz önünde bulundurarak alın ben 1.68 70 kiloyum xl aldım tam oldu doğumda hastanede giymek için almıştım bundan sonrada pijamalarımı bu markadan alırım başarılı👍🏻