Ürün Yorumları

Kardeşime aldım çok kaliteli beğendim
Y****** *******
22.05.2026 | 13:42
Yorum
5/5
Ku aşı ve duruşu gerçekten çok iyi. 8 aylık hamileyim hastanede giymek için aldım. Bel kısmı hamile olmama rağmen çok güzel oturuyor.
İ****** *******
22.05.2026 | 13:42
Yorum
5/5
Ku aşı ve duruşu gerçekten çok iyi. 8 aylık hamileyim hastanede giymek için aldım. Bel kısmı hamile olmama rağmen çok güzel oturuyor.
S****** *******
22.05.2026 | 13:42
Yorum
5/5
cok güzel beğendim
N****** *******
22.05.2026 | 13:42
Yorum
5/5
cok güzel beğendim
R****** *******
22.05.2026 | 13:42
Yorum
5/5
cok güzel beğendim
K****** *******
22.05.2026 | 13:41
Yorum
5/5
Üste çıksın diye veriyorum 5 yıldızı da üstü m göndermek niye kontrol edilmiyor mu . Tüm pijamalarımı da burdan almıştım
İ****** *******
22.05.2026 | 13:41
Yorum
5/5
pijamanın deseni kalıbı dikimi güzel hoşuma gitti Ama kumaşı naylon o yüzden iade edeceğim.
I****** *******
22.05.2026 | 13:41
Yorum
3/5
kalitesi mukemmel yumuşacık çeyizime aldım mukemmel
L****** *******
22.05.2026 | 13:41
Yorum
5/5
urun cok şık ve kalitesi mukemmel
G****** *******
22.05.2026 | 13:41
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.