Ürün Yorumları

çok güzel ama beli düşük bel gibi
H****** *******
16.01.2026 | 22:52
Yorum
5/5
pijanaevinden ilk kez alışveriş yaptım kardeşime hediye aldım çok beğendi kalitesi falanda gayet iyi
I****** *******
16.01.2026 | 22:48
Yorum
5/5
yumsacik bı dokusu var çok begnmdm
N****** *******
16.01.2026 | 22:44
Yorum
5/5
Çok beğendik tekrar almayı düşünüyoruz
K****** *******
16.01.2026 | 22:40
Yorum
5/5
Dokusu çok güzel beğendim tavsiye ederim tam beden
E****** *******
16.01.2026 | 22:36
Yorum
5/5
babama hediye olarak aldım malı harika yumuşacık ve kaliteli gerçekten
A****** *******
16.01.2026 | 22:27
Yorum
5/5
anneme almıştım biraz dar gelmiş alt lakin kaliteli ve sicak
Ş****** *******
16.01.2026 | 22:23
Yorum
5/5
Güzel bir ürün 👍
I****** *******
16.01.2026 | 22:19
Yorum
5/5
Ürünün bedeni 3XL aldım özelikle bedenin küçük geleceğini tahmin ettim. Bedeni XL olarak düşünün. Ama kumaşı kaliteli. Puanı bedeninden kırdım
Z****** *******
16.01.2026 | 22:14
Yorum
3/5
beğendim kumaşı dokusu güzel sadece üzerindeki hırkanın kol boyu kısa onu sevemedim
I****** *******
16.01.2026 | 22:09
Yorum
3/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.