Ürün Yorumları

Çok sıcak tutuyor, dokusu da harika. Doğum sonrası hastanede giymek için almıştım hastane için fazla bile sıcak tuttu. Eve geçince de severek giymeye devam ettim, çok güzel bir pijama.
E****** *******
11.01.2026 | 02:58
Yorum
5/5
çok iyi bir ürün
K****** *******
10.01.2026 | 23:58
Yorum
5/5
sıcacık tutuyor ve hiç üşümüyorum. çok beğenerek giyiyorum. rengi de çok tatlı
Z****** *******
10.01.2026 | 23:57
Yorum
5/5
baya güzel sıcak tutuyor ama kalıbı dar
F****** *******
10.01.2026 | 23:57
Yorum
4/5
Özellikle beş yıldız verdm yanlış ürün gönderildi
E****** *******
10.01.2026 | 23:57
Yorum
5/5
kullanışlı pijama
Ö****** *******
10.01.2026 | 23:57
Yorum
5/5
kendi bedeninizi alın
J****** *******
10.01.2026 | 23:57
Yorum
4/5
babama aldım çok beğenerek kullanıyor
J****** *******
10.01.2026 | 23:57
Yorum
5/5
Ürünü kız arkadaşıma hediye aldım çok beğendi. oldukça kaliteli, yumuşak kadifemsi kumaşı var. s/m beden aldık biraz alt kısmı uzun geldi ama paçaları lastikli olduğu için sorun oluşturmadı. almak isteyenler kendi bedenini alabilir. kargo oldukça hızlıydı.
U****** *******
10.01.2026 | 23:57
Yorum
5/5
Çok güzel sıcacık tutuyor
Ö****** *******
10.01.2026 | 23:57
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.