Çok sıcak tutuyor, dokusu da harika. Doğum sonrası hastanede giymek için almıştım hastane için fazla bile sıcak tuttu. Eve geçince de severek giymeye devam ettim, çok güzel bir pijama.
Ürünü kız arkadaşıma hediye aldım çok beğendi. oldukça kaliteli, yumuşak kadifemsi kumaşı var. s/m beden aldık biraz alt kısmı uzun geldi ama paçaları lastikli olduğu için sorun oluşturmadı. almak isteyenler kendi bedenini alabilir. kargo oldukça hızlıydı.