Ürün Yorumları

Güzel beğendim
S****** *******
10.01.2026 | 17:58
Yorum
5/5
Kumaşı çok güzel tam kışlık sıcak tutuyor . Güzel paketleme
V****** *******
10.01.2026 | 17:58
Yorum
5/5
Kumaşı harikaaaaa bayıldımm yumuşacık yaaa aşırı kaliteli ilk defa bu markadan alışveriş yaptım çok memnun kaldım
U****** *******
10.01.2026 | 17:58
Yorum
5/5
Ürünü çok beğendim hem çok şık hem de sıcak tutuyor tavsiye ederim 44 46 bedene Xl tam olur
I****** *******
10.01.2026 | 17:58
Yorum
5/5
Gerçekten 5 yıldız veriyorum mükemmel rahat 8 aylık hamileyim 80 kilo xl oldu
Ç****** *******
10.01.2026 | 14:59
Yorum
5/5
Cok guzelll
S****** *******
10.01.2026 | 14:58
Yorum
5/5
hediye aldım çok beğendi
I****** *******
10.01.2026 | 14:58
Yorum
5/5
Çok beğendik çok kaliteli eşime çok yakıştı
T****** *******
10.01.2026 | 14:58
Yorum
5/5
yq bu çok tatlı bir ürün yeğenime doğum günü hediyesi aldım bayildiiiii tabiki bende bayildim
K****** *******
10.01.2026 | 14:58
Yorum
5/5
ürün çok güzel sadece biraz pahalı fiyatı
P****** *******
10.01.2026 | 14:58
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.