Ürün Yorumları

Normalde M giyerim ama L aldım o bile üstüme oturdu büyük beden alın
Ç****** *******
09.01.2026 | 17:57
Yorum
5/5
Rahat güzel
Ç****** *******
09.01.2026 | 17:57
Yorum
5/5
gayet kullanışlı
L****** *******
09.01.2026 | 17:57
Yorum
4/5
Çok güzel beğendim kumaşı yumuşacık
I****** *******
09.01.2026 | 17:56
Yorum
5/5
Hediye ettim beğenildi
A****** *******
09.01.2026 | 17:56
Yorum
5/5
güzel ürün tam beden
Ş****** *******
09.01.2026 | 17:56
Yorum
5/5
Hediye olarak aldım. Bir beden büyük almanızı öneririm genelde polar takımlarda böyle yapıyorum😌
F****** *******
09.01.2026 | 17:56
Yorum
5/5
Ürün çok güzel fiyatına uygun gönül rahatlığıyla alabilirsiniz
E****** *******
09.01.2026 | 17:56
Yorum
5/5
çok kullanışlı çok beğenerek giyiyorum
B****** *******
09.01.2026 | 14:57
Yorum
5/5
çok beğenerek aldım çok kullanışlı
Ü****** *******
09.01.2026 | 14:57
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.