Ürün Yorumları

Eşime aldım severek giyiyor
G****** *******
08.01.2026 | 05:52
Yorum
5/5
yorumlara bakarak aldım gerçekten çok güzel kumaşı var esnek ben rahat olsun diye xl aldım
Ş****** *******
08.01.2026 | 02:53
Yorum
5/5
Gayet güzel S-M M gibi
Ş****** *******
08.01.2026 | 02:52
Yorum
5/5
Eşime aldım kaliteli şık ve rahat altı üstü pijama takımı diyip geçmeyin alın memnun kalırsınız
Ş****** *******
08.01.2026 | 02:52
Yorum
5/5
kumaşı kalın ve sıcacık tutacak cinsten, teşekkürler.
R****** *******
08.01.2026 | 02:52
Yorum
5/5
Mükemmel alın aldırın
P****** *******
08.01.2026 | 02:52
Yorum
5/5
Oldukça güzel. Teşekkürler.
İ****** *******
08.01.2026 | 02:52
Yorum
5/5
Pijamaevinden aldığım kaçıncı ürün oldu hatırlamıyorum artık. Hepsi mi güzel olur 😍 Aldığım her üründen ayrı ayrı memnun kaldım. Kumaşları çok kaliteli ve yumuşacık. Teşekkürler 🙏
Ş****** *******
08.01.2026 | 02:52
Yorum
5/5
gayet iyiiii
M****** *******
08.01.2026 | 02:52
Yorum
4/5
Erkek kardeşim çok beğendi
H****** *******
08.01.2026 | 02:52
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.