Ürün Yorumları

Çok kaliteli bir ürün
Ü****** *******
07.01.2026 | 23:52
Yorum
5/5
Çok kaliteli memnun kaldık
Ç****** *******
07.01.2026 | 23:52
Yorum
5/5
Bedeni çok küçük cidden bence 2 beden büyük alınmalı
Ü****** *******
07.01.2026 | 23:52
Yorum
5/5
Biz tam beden aldık ve oldu, iyi ki yorumlara bakıp bir beden büyük almamışız.
K****** *******
07.01.2026 | 23:51
Yorum
5/5
2. Seti aldım kırmızı siyah kareli ve bu Çok beğendim 82 kg 175 boy M cuk oturdu... Polarlı
R****** *******
07.01.2026 | 23:51
Yorum
5/5
Ürün itina ile paketlenmiş olarak geldi buraya sorun yok sadece bedeninize 2 beden daha büyüğünü ısmarlayın ben XL ısmarlamistim geldiği gün yıkadım 30°derece ile her nedense çekti normalde L beden giyiyorum gayet rahat oluyor, özellikle üst kısım çok dar.
Ş****** *******
07.01.2026 | 23:51
Yorum
4/5
Başka bir markadan kullandığım bir pijama çeşidi idi, rengine bayıldım. Severek kullanıyorum.
J****** *******
07.01.2026 | 23:51
Yorum
5/5
Kadife üçlü takım pijamaları sevdiğim için incesini de denemek istedim. Şık ve rahat.
Y****** *******
07.01.2026 | 23:51
Yorum
5/5
çok rahat sıcacık alın tavsiye ederim çok beğendim
J****** *******
07.01.2026 | 23:51
Yorum
5/5
Ürün güzel yumuşak sıcak tutuyor kalıbı rahat tam beden bence . Ama rengi bordo değil bildiğin mürdüm.
Ü****** *******
07.01.2026 | 23:51
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.