Gerçekten bu kadar kaliteli beklemiyordum.Rengi resimde görüldüğü gibi birebir, yumuşaklığı efsaneeee ???? Bu arada boy 1.78 kilo 74-75 Xl aldım Yıkadıktan sonra bir sorun oluşturmazsa her rengini gönül rahatlığıyla alabilirim, teşekkürler ????????
yorumlara bakarak aldım sizde öyle yapın bir beden mutlaka büyük olsun,çok kaliteli ,güzel paketlemiş ,ama bize hediye patik gelmedi ,sorun değil teşekkür ediyorum firmaya .