Pijamaya resmen aşık oldum biran önce havalar soğusada giysem diye bekliyorum yumuşacık çok kalın hiç tereddüt etmeden alın ben s beden giyiyorum kendi bedenimi aldım oldu
3 tane aldım bazı yerlerinde dikiş hatası var daha doğrusu dikilmemis yerler var. Bence tek eksiği hiç cebinin olmaması. Onun haricinde gayet güzel, sıcak tutuyor.