Ürün Yorumları

Pijamaya resmen aşık oldum biran önce havalar soğusada giysem diye bekliyorum yumuşacık çok kalın hiç tereddüt etmeden alın ben s beden giyiyorum kendi bedenimi aldım oldu
B****** *******
18.07.2024 | 00:06
Yorum
5/5
Kışları sıcak tutan yumuşacık bir takım, tavsiye ederim.
I****** *******
18.07.2024 | 00:06
Yorum
5/5
Sıcacık tutuyor ancak bir kaç yıkama sonrası biraz bozulma oldu
K****** *******
18.07.2024 | 00:06
Yorum
4/5
Eşime hediye olarak aldım çok memnun
L****** *******
18.07.2024 | 00:06
Yorum
5/5
ürün çok güzel kaliteli yıkaninca tüylerinde hiçbir şey olmuyo
S****** *******
18.07.2024 | 00:06
Yorum
5/5
3 tane aldım bazı yerlerinde dikiş hatası var daha doğrusu dikilmemis yerler var. Bence tek eksiği hiç cebinin olmaması. Onun haricinde gayet güzel, sıcak tutuyor.
O****** *******
18.07.2024 | 00:06
Yorum
5/5
Çok beğendim
Ç****** *******
18.07.2024 | 00:05
Yorum
5/5
tek kelimeyle mukemmel
O****** *******
18.07.2024 | 00:05
Yorum
5/5
guzel.Yumushaciq.amma 1 beden kucuk alsaydim iyi olurdu
F****** *******
18.07.2024 | 00:05
Yorum
5/5
çok yumuşak ve kullanışlı ürün
K****** *******
18.07.2024 | 00:05
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.