Ürün Yorumları

Ya ben hayatımda bu kadar tatlı bir pijama daha görmedim. Aşırı yumuşak. Sadece patik yoktu içinde ona üzüldüm. Onun dışında aşk yaşıyorum pijamamla
P****** *******
18.07.2024 | 00:05
Yorum
5/5
güzel beslediğim gibi geldi
A****** *******
18.07.2024 | 00:05
Yorum
5/5
yumusacik kumasi var yikadim hicbisey olmadi sadece resimde patikli gorunuyor patigi gelmedi.kargoda gec geldi
G****** *******
18.07.2024 | 00:05
Yorum
5/5
Çok beğendim yumoş yumoş ve aşırı sıcak tutuyor hızlı kargo içinde teşekkürler
K****** *******
18.07.2024 | 00:05
Yorum
5/5
Good product!
İ****** *******
18.07.2024 | 00:05
Yorum
5/5
1 beden büyük alınmalı
İ****** *******
18.07.2024 | 00:04
Yorum
5/5
Sıcak kaliteli ürün güvenilir satıcı
K****** *******
18.07.2024 | 00:04
Yorum
5/5
Ürün şimdi geldi gayet kısa sürede geldi fakat yorumlarda patikli geldiği söyleniyordu bizde patik yok kızım için aldım biraz üzüldüm kosacası
M****** *******
18.07.2024 | 00:04
Yorum
4/5
Bu kadar sıcak tutacağını gerçekten düşünmemiştim. Tam kışlık, çok güzel. Bana göre tek olumsuz yanı ağ kısmının kısa olması. Ağ kısmı kısa olduğu için belim kolay açılıyor. Boy 170, kilo 60, orantılı bir kilo dağılımım var, ben L beden tercih ettim. 1 beden büyük tercih edebilirsiniz.
K****** *******
18.07.2024 | 00:04
Yorum
4/5
Çok güzel yumuşacık bir takım.
N****** *******
18.07.2024 | 00:04
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.