Bu kadar sıcak tutacağını gerçekten düşünmemiştim. Tam kışlık, çok güzel. Bana göre tek olumsuz yanı ağ kısmının kısa olması. Ağ kısmı kısa olduğu için belim kolay açılıyor. Boy 170, kilo 60, orantılı bir kilo dağılımım var, ben L beden tercih ettim. 1 beden büyük tercih edebilirsiniz.