Ürün Yorumları

kış için uygun bir kumaşı var çok güzel çok beğendim ☺
V****** *******
05.01.2026 | 14:46
Yorum
5/5
Hediye aldım yumuşacık çok güzel
Y****** *******
05.01.2026 | 14:46
Yorum
5/5
görseldekinin aynısı geliyor ben 2Xl sipariş ettim XL da olurmuş çok rahat bir kumaşı var çok beğendim
U****** *******
05.01.2026 | 14:46
Yorum
5/5
Güzel ve kaliteli. 60 kg.M beden tam oldu
I****** *******
05.01.2026 | 14:46
Yorum
5/5
Eşim beğendi. 60 kg. S/M beden tam oldu.
I****** *******
05.01.2026 | 14:46
Yorum
5/5
Çok çok güzel
K****** *******
05.01.2026 | 14:46
Yorum
5/5
5 üstünden 10 kumaşı harika herkes tavsiye ederimmm
E****** *******
05.01.2026 | 14:46
Yorum
5/5
Çok güzel yumuş yumuş ama kalın değil bilginiz olsun
D****** *******
05.01.2026 | 14:46
Yorum
5/5
rengi gayet güzel dokusu yumuşak kullanışlı pijama takımı tam beden yada salaş severler için bir beden büyük alınabilir
P****** *******
05.01.2026 | 14:46
Yorum
4/5
Ürün rahat ve kaliteli
Z****** *******
05.01.2026 | 14:46
Yorum
4/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.