ürün gerçekten çok güzel. eşim için aldım M beden. ama alt kısım dar geldiği için büyük bedeni ve isteği üzere lilasını sipariş ettik. bunu iade etmek zorunda kaldık. gerçekten çok sıcak tutacağı kesin. sabırsızlıkla yenisini bekliyoruz
paketleme çok güzeldi bi arkadaşım aynısının farklı rengini aldığını söyledi 1 senedir kullanıyorum kalitesi güzel dedi. Çok sıcak tutuyor. bol olsun diye xl aldım l alsaymışım da olurmuş ama kötü durmadı böyle de./ üründe birkaç yıkamadan sonra da sorun yok gayet kaliteli sıcacık tutuyor.