Ürün Yorumları

Arkadaşıma ve kendime aldım aşırı yumos birşey ya ???? biz çok memnun kaldık ????
F****** *******
17.07.2024 | 23:52
Yorum
5/5
ürün çok güzel
D****** *******
17.07.2024 | 23:52
Yorum
5/5
ürün gerçekten çok güzel. eşim için aldım M beden. ama alt kısım dar geldiği için büyük bedeni ve isteği üzere lilasını sipariş ettik. bunu iade etmek zorunda kaldık. gerçekten çok sıcak tutacağı kesin. sabırsızlıkla yenisini bekliyoruz
Ü****** *******
17.07.2024 | 23:52
Yorum
5/5
ben çok üşüyen birisiyim evim soğuk oluyor kışın valla kurtaricim oldu harika
N****** *******
17.07.2024 | 23:52
Yorum
5/5
Hediye aldık güzel beğendi
Y****** *******
17.07.2024 | 23:52
Yorum
5/5
paketleme çok güzeldi bi arkadaşım aynısının farklı rengini aldığını söyledi 1 senedir kullanıyorum kalitesi güzel dedi. Çok sıcak tutuyor. bol olsun diye xl aldım l alsaymışım da olurmuş ama kötü durmadı böyle de./ üründe birkaç yıkamadan sonra da sorun yok gayet kaliteli sıcacık tutuyor.
D****** *******
17.07.2024 | 23:52
Yorum
5/5
Hediye aldım beğenildi.
B****** *******
17.07.2024 | 23:52
Yorum
5/5
hediye aldim begenildi. bir beden büyük alinmali. kargonun uzun sürmesi ve not yazamadiklari icin bir puan kiriyorum
A****** *******
17.07.2024 | 23:52
Yorum
4/5
Yumuşacıq çoook tatlıı alınn
F****** *******
17.07.2024 | 23:52
Yorum
5/5
cok begendim l beden cok guzel oldu bayildim sicacik tutuyo tüy dökme vs olmuyor
Ç****** *******
17.07.2024 | 23:52
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.