saçım halı heryer polar parçası oldu dökülüyor bir puanı bu yüzden kırdim umarım yıkayınca geçer onun dışında göründüğü gibi geldi yumuşacık sıcak tutuyor
Boyum 1.65, kilom 59 normalde S/M bedenim. Yorumlardan bir beden büyük alın yazıyordu. Ben L bedeni aldım. Oversize sevenler 2 beden büyük almalı. Rengi fotoğraftaki gibi gelmedi. Yumuşak ürün tavsiye edebilirim.