Ürün Yorumları

tam bir kışlık pijama takımı çok beğendim sıcak tutuyor büyük beden tercih edilmeli bnce kalıp biraz dar
K****** *******
17.07.2024 | 23:51
Yorum
5/5
bir beden büyük alınabilir ürün görseli de ki patik de gelmedi
O****** *******
17.07.2024 | 23:51
Yorum
5/5
saçım halı heryer polar parçası oldu dökülüyor bir puanı bu yüzden kırdim umarım yıkayınca geçer onun dışında göründüğü gibi geldi yumuşacık sıcak tutuyor
N****** *******
17.07.2024 | 23:51
Yorum
4/5
İyi güzel ben bilerek l beden aldm normalde m giyiyorum Kalıbı dar xl alsamda olurmuş
M****** *******
17.07.2024 | 23:51
Yorum
5/5
ürün çok kalın ve bir yıkamada dağıldı
Ç****** *******
17.07.2024 | 23:51
Yorum
3/5
Boyum 1.65, kilom 59 normalde S/M bedenim. Yorumlardan bir beden büyük alın yazıyordu. Ben L bedeni aldım. Oversize sevenler 2 beden büyük almalı. Rengi fotoğraftaki gibi gelmedi. Yumuşak ürün tavsiye edebilirim.
H****** *******
17.07.2024 | 23:51
Yorum
4/5
Yumuşacık çok beğendim. Sadece kendi bedeninizden 1 beden büyük alın. Biraz dar oluyor. Teşekkürler.
S****** *******
17.07.2024 | 23:51
Yorum
5/5
Çok güzel ürü
D****** *******
17.07.2024 | 23:51
Yorum
5/5
Biraz tüy döküyor onun dısında bi sorun yok kış için gayet iyi sıcak tutuyor
Ç****** *******
17.07.2024 | 23:51
Yorum
5/5
Çok güzel bir ürün
K****** *******
17.07.2024 | 23:51
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.