arkadaşımla kendime iki adet aldım. ürün çok güzel görüntüğü gibi fakat patiklerimiz gelmedi. üründe patik çorap olmasına rağmen spariş ettik ama bizde yoktu keşke eksik olmasaydı üzdü bu durum :(
çok güzel yumuşacık gayet sıcak tutuyor beğendim sadece alt kısmı bedeninizden dar ve beli düşük olduğu için rahat hareket edilemiyor 1 yıldızı bu yüzden kırdım onun haricinde gayet güzel