Harikasiniz. Bir mesajimla kargoya verdiniz. Ve istedigim tarihten bir gun once kargo geldi. Hassasiyetinize cok cok tesekkur ederim. Iki tane aldim, biri kendime , digeride dogumgunu olan arkadasima. cunku cok begenmistim. Arkadasin kendime de aldigimdan haberi yok :) Cok guzel duruyor, tiril tiril gecelik. Kendi bedeninize gore alabilirsiniz. Cok rahat. Siddetle tavsiyemdir hem urun hemde satici magaza. Tekrar tesekkurler.
3 yıldız verdim çünkü .kumaş kalitesini bir türlü anlyamadım.şöyle ki yumuşacık yok gibi rahat fakat bir gece uyuyup uyanınca öyle bir sünme oluyor ki sanki xl beden oluyor.çok genişliyor.anlayamadım o yüzden.tedirgin oldumyoksa diğer renklerimş de alıcaktım.