Ürün Yorumları

Kumaşı çok güzel çok sıcak tutuyor
Z****** *******
05.01.2026 | 20:48
Yorum
5/5
Hem bunu hem pembe olanından ettim çok beğendim
U****** *******
05.01.2026 | 20:48
Yorum
5/5
Bu kadar kaliteli bir ürüne denk gelmek çok güzel, gerçekten çok kaliteli cok şık çok rahat çok çok teşekkür ederim çok muu oldum şahane kumaş şahane görüntü. sadece bambu oranı biraz düşük geldi
F****** *******
05.01.2026 | 20:48
Yorum
5/5
Favori pijama markam :) ince gibi görünen hafif sıcak tutan bir pijama :)
J****** *******
05.01.2026 | 20:48
Yorum
5/5
Çok güzel, min. bir beden büyük alın. İnce hafif sıcak tıtan cinsten :)
B****** *******
05.01.2026 | 20:48
Yorum
5/5
Yumuşacık çok beğendim rengide çok güzel
T****** *******
05.01.2026 | 20:48
Yorum
5/5
Gayet güzel orta kalınlıkta bi ürün
P****** *******
05.01.2026 | 20:48
Yorum
5/5
Cok yumusak ve rahat sicacik tutuyor
Ş****** *******
05.01.2026 | 20:47
Yorum
5/5
güzel bı beden büyük alınmalı
S****** *******
05.01.2026 | 20:47
Yorum
5/5
yumuşacık çok güzel beden alınabilir
P****** *******
05.01.2026 | 20:47
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.