Ürün Yorumları

Güzel begendim alınabilir
İ****** *******
17.07.2024 | 23:29
Yorum
5/5
çok beğendim sadece biraz kumaşı noylan gibi sanki yakar insanı ama duruşu ve rengi çok güzel
B****** *******
17.07.2024 | 23:29
Yorum
5/5
Çok beğendim aldım kumaşı biraz sert bir kumaş kullanmadan yıkarım dikişi kaydı yamuldu biraz pijamanın üstü
B****** *******
17.07.2024 | 23:29
Yorum
3/5
Kumaşı çok bu markadan aldığım üçüncü takım memnunum
U****** *******
17.07.2024 | 23:29
Yorum
5/5
Bir beden büyük alın
R****** *******
17.07.2024 | 23:29
Yorum
5/5
Ürün harika dokusu yapısı dokusu large giyiyorum normalde xl söyledim iyiki de öyle söylemişim
Ö****** *******
17.07.2024 | 23:29
Yorum
5/5
Bayıldım. Çok güzel duruyor 1 beden büyük aldım bol olsun diye
H****** *******
17.07.2024 | 23:29
Yorum
5/5
kumaşı ve yapısı harika kalitesi mükemmel.
J****** *******
17.07.2024 | 23:29
Yorum
5/5
Kumaşı ince naylon hissiyatı yok
Z****** *******
17.07.2024 | 23:29
Yorum
5/5
Penyesi kaliteli 1.60 boy 63 kilo l beden güzel oldu üst tarafım kalın biraz
D****** *******
17.07.2024 | 23:29
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.