2 adet ürün aldım 1 adet geldi 1 adet gelmedi talep illetim dönüş asla sağlanmadı tedarik edilmezese iade edeceğim! Günceleme yapıyorum tam 20 gündür bu rezillikle uğraşıyorum elimdeki ürünü yollarım eksik olunca 1 adet ücreti yatırdılar bu satıcıdan almıştım daha önce hiç böyle yaşamadım size bozdunuz kendisinizi yazık insanları böyle uğraştırıyorsunuz
alin alin alin israrla diyorum ben boyle bi kalite rahatlik gormedim. cok mük mük mük.. 86 kilo 160 boy xl rahat oldu. bende goren arkadaslarim hep aldilar. kizimada m alacagim.