Ürün Yorumları

mukemmellllll cok begendimmm
Ö****** *******
17.07.2024 | 23:23
Yorum
5/5
çok beğendim. tam beden alabilirsiniz
N****** *******
17.07.2024 | 23:23
Yorum
5/5
ikinci kez alışveriş yapıyorum ve çok memnunum... ben 1.65 by 50 kiloyum m beden aldım ve tam oldu... çok rahat ve kullanışlı. iki sipariş daha verdim bekliyorum. Teşekkürler Pijama evi ????????
D****** *******
17.07.2024 | 23:23
Yorum
5/5
Gerçekten bayıldım. S-M giyiyorum S aldım tam oldu hem rahat hem çok tatlı ????????
Ş****** *******
17.07.2024 | 23:23
Yorum
5/5
Çok güzel kumaşı da deseni de
E****** *******
17.07.2024 | 23:23
Yorum
5/5
Bedenden dolayı iade etmek zorunda kaldık ama güzeldi
I****** *******
17.07.2024 | 23:23
Yorum
5/5
Çok çok çok çok güzel
L****** *******
17.07.2024 | 23:22
Yorum
5/5
Ürün çok güzel ama üst kısım yıkanınca çekiyor 1.69 boy kilo 69 L beden aldım
K****** *******
17.07.2024 | 23:22
Yorum
3/5
Şortu biraz kusa ama çok tatlı bir pijama takımı. Bir bedne büyük alınabilir.
J****** *******
17.07.2024 | 23:22
Yorum
3/5
çok rahat fazlasıyla
Ş****** *******
17.07.2024 | 23:22
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.