şaka gibi ya o kadar bekledim gelmesini ustune birde yanlis beden gondermisler bu kadar olur bu ne aymazlik ellerinde istedigim beden kalmayinca kafalarina gore yollamislar pess
Ürünü 70 tlyken aldım çok beğenerek kumaşı güzel ürün göründüğü gibi duruşu VS çok iyi tek sıkıntı yıkadıkça çekilmesi kumaş yıkadıkça çekiyor küçülüyor resmen ona göre alıyorsanız dikkatli yıkayın 30 derece yıkadığım halde çekiyor.
basenlerim geniş ama yorumlara bakarak aldım xl oldu tabiki mankendeki gibi durmayacaktı düşük belli oldu ama tatilde yanıma alacağım mini pijama istiyordum süper oldu çok şık. bugün mini progrmda yıkayacağım umarım çekmez akmaz yamulmaz sonucu bildiririm. malesef siyah detarjanıyla yıkadım ama soldu 2. yıkamada. neyse tatili geçirdik. çok cici bayıldım