Ürün kalitesi çok iyi, kumaşı yumuşacık. Desenleri de çok tatlı. Beden olarak 163 boyum ve 57 kiloyum M beden aldım tam oldu. Vücudunuzu tam olarak sarsın derseniz bir beden küçük tercih edebilirsiniz ama hafif dökümlü durması bence daha rahat hissettiriyor. Görsel olarak ve kumaş kalitesi olarak çok memnun kaldım. çeyizime koymak için almıştım tavsiye ederim