l alsam tam olurmuş.cekme yaparsa üstüme göre.yoksa bi tik büyük oldu.kumasi bi harika bu satıcıdan 2. alışverişim ürünleri cok güzel... kolunda kumaş ezilmiş arka kisma denk geliyor sorun etmiyorum..yeri filan muhtesem yumuşacık kesin alın aldırın. saatlik indirimle 100₺ aldım 160 65 kg xl aldm