Cook begendim. ilk yikamada 2. fotoğraf ta gostermeye calistim biraz bisiler oldu sanki ama benim yikama hatam mi normal mi bilemedim ama sorun degil benim icin. Bu takimin bide uzun alti ve askili ustu pijama olarak da var onuda almayi dusunuyorum hatta sabahligida bulsam alirim o kadar cok begendim. kumasi da cok rahat. Tavsiye ederim.