Ürün Yorumları

Yumuşacık ogluşuma aldım çok güzel oldu
B****** *******
04.01.2026 | 23:41
Yorum
5/5
Çok güzel eşime aldım
E****** *******
04.01.2026 | 23:41
Yorum
5/5
Beden baya küçük ama yeri çok güzel
L****** *******
04.01.2026 | 23:40
Yorum
3/5
arkadasımla kndme aldım s.m beden bayıldık
S****** *******
04.01.2026 | 23:40
Yorum
5/5
arkadasmla aldık begndk
J****** *******
04.01.2026 | 23:40
Yorum
5/5
Arkadaşlarıma yılbaşı hediyesi aldım hepsi bayıldı, kumaşı, kalitesi çok iyi bir beden büyük almak daha iyi
G****** *******
04.01.2026 | 23:40
Yorum
5/5
çok güzel pijama takımı rahat ve sıcak tut
Ü****** *******
04.01.2026 | 23:40
Yorum
5/5
Rengi ve duruşu gorseldekiyle aynı çok tatlis fakat çok fazla tüy döküyor. Gelir gelmez denedim tam üzerime göre oldu normal bedenim S, ben bir beden büyük aldım fakat onda bile tam oldu L beden alsam daha iyi olurmuş. 2. yıkamamı yaptım umarım tüy dökmeye devam etmez.
J****** *******
04.01.2026 | 23:40
Yorum
3/5
Çok sıcak tutuyor
S****** *******
04.01.2026 | 20:41
Yorum
5/5
Çok rahat tavsiye ederim
N****** *******
04.01.2026 | 20:41
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.