Ürün Yorumları

Çok kalitele bi takım tavsiye ederim
Z****** *******
04.01.2026 | 05:40
Yorum
5/5
urun cok sicak tutuyo
I****** *******
04.01.2026 | 05:40
Yorum
5/5
1.65 boy/ 50 kg ım, S beden aldım tam oldu hatta pijama boyu biraz uzun bile geldi de umarım suya çekme olmaz... ürünün kumaşı çok güzel yumuşacık hiç yok gibi tam bir oysho kumaşı gibi çok beğendim umarım yıkandıktan sonra ürünün yapısında bir değişiklik olmaz.
Z****** *******
04.01.2026 | 05:40
Yorum
5/5
Yumuşacık ve sıcak tutuyor. Beden olarak da kendi bedeninizi tercih edebilirsiniz
İ****** *******
04.01.2026 | 02:40
Yorum
5/5
Large beden aldim ama 1.60 boyundaki kizima ancak oldu. XL beden de istiyorum.
G****** *******
04.01.2026 | 02:40
Yorum
4/5
oldukça kalın beden olarak büyük alınırsa daha konforlu oluyor eşime aldim
G****** *******
04.01.2026 | 02:40
Yorum
5/5
bir beden büyük almalısınız bence kalite orta düzey
A****** *******
04.01.2026 | 02:40
Yorum
4/5
pijama güzel herhangi bir bollaşma kendini salma olmadı yapısı çekmiyorda dokusu yumşak ve rahat
H****** *******
04.01.2026 | 02:40
Yorum
4/5
pijama sonradan kendini salıyor büyük alınca extra bollaşıyor o kısmı hoşuma gitmedi o yüzden bikac beden küçük tercih edebilirsiniz,çok yüksek ayarda yikamadigim için çekme gibi bir durum olmadı yumsakligi güzel üstte hiç yok gibi rahat
A****** *******
04.01.2026 | 02:40
Yorum
3/5
bayildim yine olsa alirim
S****** *******
04.01.2026 | 02:40
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.