Ürün Yorumları

Rahat giyim isteyenler üç dört beden büyük almalı Çok iyi ve kaliteli bir ürün
L****** *******
14.05.2026 | 20:26
Yorum
5/5
hamileyim 157/89 kiloyum tam oldu rengi kumaşı o kadar güzel ki bayıldım artık hep burdan alırım
Y****** *******
14.05.2026 | 20:26
Yorum
5/5
rengi dokusu kumaşı aşırı güzel bayıldım 157/89 kiloyum beş aylık hamileyim güzel oldu doğumdan sonra da rahat rahat olur
L****** *******
14.05.2026 | 20:26
Yorum
5/5
Ürün çok güzel geldi ama L beden aldım s m geldi. Lütfen dikkat ediniz
F****** *******
14.05.2026 | 20:25
Yorum
3/5
Ben çok beğendim bir beden büyük aldım iyiki almışım
J****** *******
14.05.2026 | 20:25
Yorum
5/5
Çok güzel bir beden büyük aldım tam oldu
F****** *******
14.05.2026 | 20:25
Yorum
5/5
Bir beden büyük aldım iyiki almışım çok güzel
P****** *******
14.05.2026 | 20:25
Yorum
5/5
Kaliteli kesinlikle harika tavsiye ederim teşekkürler
Adem Şimşek
14.05.2026 | 18:35
Yorum
5/5
Ürünün kumaşı o kadar efil efil ki rengi dokusu ben çok beğendim açıkçası yorumların bazısı olumsuzdu ama fiyatına göre alınabilecek en iyi ürün üstelik hamileyim kalıplıyım da 2xL gayet şık durdu
S****** *******
14.05.2026 | 17:30
Yorum
5/5
çok severek giyorum tşk ederim çok kaliteli
E****** *******
14.05.2026 | 17:29
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.