Ürün Yorumları

Ürün elime ulaştı güzel eşim normalde m beden giyiyor pijama bol dursun diye L aldım ama tam oldu bol sevenler için 2 beden büyük almanızı öneririm yıkamadım rengi solar mı bilemem yıkama koşullarını dikkate alcam
S****** *******
11.05.2026 | 16:52
Yorum
4/5
Tam beden aldım zatn çok rahat ve esnek kumaşı var çokta güzel oldu
P****** *******
11.05.2026 | 16:51
Yorum
5/5
Tam istediğim gibi rahat kalıp kumaşı güzel tam beden aldım
N****** *******
11.05.2026 | 16:51
Yorum
5/5
Oğlum ve eşim için aldım çok güzeller teşekkürler
N****** *******
11.05.2026 | 13:50
Yorum
5/5
Çok rahat bekleğimden aşırı tatlı
D****** *******
11.05.2026 | 13:50
Yorum
5/5
153 54 kilo 6 aylık gebeyim doğumun sonlarında rahat giymek için xl aldım kumaşı rengi kalitesi güzel tavsiye ederim
P****** *******
11.05.2026 | 13:49
Yorum
5/5
Muhteşem kalite yumuşacık çok begendim huzurlu uyku istiyorsanız alin aldırın derim
T****** *******
11.05.2026 | 13:49
Yorum
5/5
baya iyi hediye aldim
K****** *******
11.05.2026 | 10:47
Yorum
5/5
Ürün kalitesi güzel ancak üstün düğme delikleri fazla geniş durmadan açılıyor
A****** *******
11.05.2026 | 10:47
Yorum
5/5
çok güzel sevdim
I****** *******
11.05.2026 | 10:47
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.