Ürün Yorumları

Anne aldım bayıldı
M****** *******
10.05.2026 | 04:46
Yorum
5/5
Üeün çok güzel sadece bi beden büyük alın önerimce
E****** *******
10.05.2026 | 04:46
Yorum
5/5
güzel kullanışlı sıcak tutuyor
M****** *******
10.05.2026 | 04:46
Yorum
5/5
Çok güzel bir yeri var pijama olarak teşekkür ederim
Ö****** *******
10.05.2026 | 01:47
Yorum
5/5
Eşime aldım tam kalıp severek giyiyor kumaş kalitesi de orta
R****** *******
10.05.2026 | 01:47
Yorum
5/5
Çok güzel! Tatlı, yumuşacık ve sıcacık. Kesinlikle tavsiyede!
J****** *******
10.05.2026 | 01:47
Yorum
5/5
Kumaşı çok güzel
I****** *******
10.05.2026 | 01:46
Yorum
5/5
Yumuşacık bir kumaşı var.Cok beğendim.
G****** *******
10.05.2026 | 01:46
Yorum
5/5
Çok tatlı resimde göründüğü gibi
G****** *******
10.05.2026 | 01:46
Yorum
5/5
keşke kargonun üst tarafına ne aldığımızı yazmasanız
İ****** *******
09.05.2026 | 22:49
Yorum
3/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.