resimdeki ile aynı geldi ve kumaşı gerçekten çok güzel. 10 yıldız olsa 10 veririm. ben pijama delisiyim ve bu kumaş çok hafif, aynı satıcıdan yine pijama alacağım.
Ürün gri alt pijama takımı yıldızları kahverengi farklı geldi.Ayrıca malı güzel değil.Fakat bu markanın diğer pijama takımları güzeldi daha önce almıştım.F/P bir ürün diyelim