Ürün Yorumları

BA-YIL-DIM!!! Rengi, kumaşı o kadar güzel ki, gerçekten fotoğraftakiyle birebir. Ben doğumda giymek için aldım, resmen üstümde yok gibi o kadar hafif ve iç de göstermiyor. Sadece geniş olsun biraz diye büyük aldım ama anca oldu gibi, zaten kumaşı esnek sorun değil ama biraz daha geniş dursun isterdim. Ama gerçekten çok güzel duruyor.
Ö****** *******
22.04.2026 | 16:20
Yorum
5/5
Gerçekten çok beğendim, kumaşı da çok güzel.
R****** *******
22.04.2026 | 16:20
Yorum
5/5
urun cok guzel cok begendim
Ş****** *******
22.04.2026 | 16:19
Yorum
5/5
shahanaaaaaaaa çok güzel çok beğendim elınıze emeğinize sağlık
N****** *******
22.04.2026 | 16:19
Yorum
5/5
kumaşi çok güzel yıkadım güzel inşallah tüylenme yapmazsa stok yapılacak ürün harıkaaaaaa
I****** *******
22.04.2026 | 16:19
Yorum
5/5
Yorumum gözüksün diye 5 yıldız verdim renk tonları başka deseni kafalarına göre göndermişler hiç beğenmedim
Ş****** *******
22.04.2026 | 13:19
Yorum
5/5
Tek kelimeyle harika
N****** *******
22.04.2026 | 13:18
Yorum
5/5
Yumuşacık çok kaliteli bedeninizi alabilirsiniz
Ö****** *******
22.04.2026 | 13:18
Yorum
5/5
Kumasi cok kaliteli kesinlikle cok guzel ama model boyuyla ayni olmama ragmen pacalari kisa durdu fotograftaki gibi uzun gelmedi
F****** *******
22.04.2026 | 13:18
Yorum
4/5
kumaşı güzel rahat ama üstü iç kısmı çok kısa
M****** *******
22.04.2026 | 13:18
Yorum
4/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.