2xl sipariş verdim 9 aylık hamileyim 80 kg 165 boy üstler oldu fakat alt kalıp bacak bölümü bel değil dar tamamen sarıyo 2xl gibi değil alt kalıplar bence küçük onun haricinde kumaşı vs güzel tok kumaş
Güzel ve kaliteli bir pijama lakin bedenim XL olmasına rağmen aldığım pijama hiçbir şekilde olmadı, bedeni bildiğimiz M gibi. İade etmek istemedim ve pijamayı anneme verdim. Annem pijamadan gayet memnun ama istediğim pijamayı giyemek beni hayal kırıklığına uğrattı bedeninizden 2 beden büyük isteyin 🫠
İnstegram da gördüm kendime ve kızıma 9 ürün sipariş verdim iyi ki vermişim resimde göründüğü gibi geldi cokk memnun kaldık teşekkür ederiz.. Kış sezonundada sipariş vericem tek kelime ile bayıldık 👏👏