Ürün Yorumları

Altını beğenmedim şu yüksek bel neden yapılmıyor onu anlamıyorum kumaşını da artık %100 kumaş yazdığı zaman tereddüt etmeye başladım çok sert mi oluyor %100 kumaş pamuk
Ö****** *******
21.05.2026 | 19:40
Yorum
3/5
Çok ince yumuşak gel ben beğenmedim özellikle pijama yaparken alt pijamayı Allah aşkına yüksek bel yapın
R****** *******
21.05.2026 | 19:40
Yorum
3/5
Fiyatına göre gerçekten çok kaliteli, kumaş kalitesi renklerin canlılığı güzel. İlk yıkamadan sonra nasıl olur bilmiyorum
G****** *******
21.05.2026 | 19:40
Yorum
5/5
her zamanki gibi harika 1.65 61 kilo l beden çok güzel oldu teşekkürler 👍💕
N****** *******
21.05.2026 | 19:40
Yorum
5/5
Harika çok beğendim teşekkürler
Y****** *******
21.05.2026 | 19:40
Yorum
5/5
çok beğendim teşekkürler
U****** *******
21.05.2026 | 19:40
Yorum
5/5
eşime aldım yumuşacık çok beğendik
H****** *******
21.05.2026 | 19:40
Yorum
5/5
Fiyat performans ürünü çok kaliteli olduğu söylenemez ama kullanışlı rahat
U****** *******
21.05.2026 | 19:40
Yorum
4/5
Harika görünüyor
I****** *******
21.05.2026 | 16:40
Yorum
5/5
Olamaz böyle bir şey mükemmel ötesi ya vallahi
S****** *******
21.05.2026 | 16:40
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.