Ürün Yorumları

L giyen eşime XL aldim tam iyi oldu sıcacık tutuyor beğendik
P****** *******
11.01.2026 | 20:58
Yorum
5/5
Kendi bedenimi aldım tam oldu. Foto da görüldüğü gibi. Yıkandıktan sonra nasıl olur bilmiyorum ama şimdilik iyi görünüyor
D****** *******
11.01.2026 | 20:58
Yorum
5/5
severek kullanıyorum 58 kilo 1.64 boyundayım medium aldım gayet güzel oldu, ne dar ne bol
Ş****** *******
11.01.2026 | 20:58
Yorum
5/5
severek kullanıyorum medium aldım 58 kilo ne çok bol ne çok dar gayet normal
Ü****** *******
11.01.2026 | 20:58
Yorum
5/5
Biraz kumaşı ince ama şık
I****** *******
11.01.2026 | 20:58
Yorum
5/5
Güzel beğendik
V****** *******
11.01.2026 | 20:58
Yorum
5/5
Kumaşı ve dokusu çok güzel. Tavsiye ederim.
B****** *******
11.01.2026 | 17:58
Yorum
5/5
çok kaliteli güzel tekrar alacağım
Ü****** *******
11.01.2026 | 17:58
Yorum
5/5
Pijama evi tüm ürünleri aşırı güzel ve kaliteli yıkanınca bozulmuyor
İ****** *******
11.01.2026 | 17:58
Yorum
3/5
Süper rahat ve kaliteli
I****** *******
11.01.2026 | 17:58
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.